DE MELKFABRIEK - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Rommert Bos - WaarBenJij.nu DE MELKFABRIEK - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Rommert Bos - WaarBenJij.nu

DE MELKFABRIEK

Door: Rommert

Blijf op de hoogte en volg Rommert

10 Juni 2018 | Brazilië, Rio de Janeiro


In de laatste 25 jaar heb ik een aantal verhalen geschreven. Een aantal daarvan valt onder de titel ‘DAT IS TOEVALLIG’. Ik ben van plan om die verhalen te bundelen en uit te geven, waarschijnlijk als een epub boek. Je doet me een plezier als je eens een verhaal wilt lezen en van commentaar voorzien. Bij voorbaat mijn dank voor je bijdrage aan dit project.
Rommert, Rio de Janeiro


DE MELKFABRIEK

Steeds als hij al zijn aandacht nodig had om binnen het bedrijf alles draaiende te houden, liep het in zijn persoonlijk leven spaak: zijn dochter viel van haar fiets en liep een hersenschudding op, zijn zoon had het op school aan de stok met een docent. Of zijn vrouw had weer eens een van haar karakteristieke buien waarin ze hele dagen liep te zeuren en te zieken, en nu dit weer....... Zie het complete verhaal in deze link:

https://www.dropbox.com/s/3r0hwxb5dxj3nns/MELKFABRIEK%20rev.%202018%20X.docx?dl=0


  • 13 Juni 2018 - 14:37

    Marlies:

    Hoi Rommert het helpt me meer als je mij het verhaal als attach stuurt nij een mail. Ik moet eerst teveel stappen doen om bij dropbox te komen. Misschien wel eens nodig maar nu even niet. Dus: ik lees graag je verhalen, maar gemakkelijker voor mij is een word document. Morgen op weg naar Canada, Vancouver. Liefs. Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Brazilië, Rio de Janeiro

Rio de Janeiro

leren, onderwijzen en samenzijn met Gloria

Recente Reisverslagen:

12 November 2018

Mis je mijn verhalen?

18 Oktober 2018

2018-18

01 Oktober 2018

2018-15 In de wolken

27 Augustus 2018

2018-14 3x1=3

17 Augustus 2018

2018-13, weer op reis
Rommert

Lieve mensen, Ik zoek het in Brazilië daar woon ik en heb het goed. Groet van Rommert

Actief sinds 01 Maart 2011
Verslag gelezen: 899
Totaal aantal bezoekers 172675

Voorgaande reizen:

11 Mei 2012 - 09 Augustus 2012

Rio de Janeiro

Landen bezocht: