DE MELKFABRIEK - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Rommert Bos - WaarBenJij.nu DE MELKFABRIEK - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Rommert Bos - WaarBenJij.nu

DE MELKFABRIEK

Door: Rommert

Blijf op de hoogte en volg Rommert

10 Juni 2018 | Brazilië, Rio de Janeiro

In de laatste 25 jaar heb ik een aantal verhalen geschreven. Een aantal daarvan valt onder de titel ‘DAT IS TOEVALLIG’. Ik ben van plan om die verhalen te bundelen en uit te geven, waarschijnlijk als een epub boek. Je doet me een plezier als je eens een verhaal wilt lezen en van commentaar voorzien. Bij voorbaat mijn dank voor je bijdrage aan dit project.
Rommert, Rio de Janeiro

DE MELKFABRIEK

Steeds als hij al zijn aandacht nodig had om binnen het bedrijf alles draaiende te houden, liep het in zijn persoonlijk leven spaak: zijn dochter viel van haar fiets en liep een hersenschudding op, zijn zoon had het op school aan de stok met een docent. Of zijn vrouw had weer eens een van haar karakteristieke buien waarin ze hele dagen liep te zeuren en te zieken, en nu dit weer....... Zie het complete verhaal in deze link:

• 13 Juni 2018 - 14:37

Marlies:

Hoi Rommert het helpt me meer als je mij het verhaal als attach stuurt nij een mail. Ik moet eerst teveel stappen doen om bij dropbox te komen. Misschien wel eens nodig maar nu even niet. Dus: ik lees graag je verhalen, maar gemakkelijker voor mij is een word document. Morgen op weg naar Canada, Vancouver. Liefs. Marlies